Спроба деталізації, АБО ЧОТИРИ ДОБИ ПОЛИГРАФИИ

розвиток поліграфічних машин
Як у будь-якого бізнесу, у поліграфії повинна бути своя історія, свій розвиток і перспективи. Ми будемо розглядати щодо «нову історію» галузі і глибину перегляду обмежимо «початком капіталізму» в Росії, тобто 90-ми роками минулого століття.

Так вийшло, що автор цих рядків так чи інакше був активно залучений в усі процеси, що відбувалися за минулі чверть століття. З цієї чверті століття двадцять з невеликим років ми видаємо поліграфічні журнали, так що ситуація в галузі за ці роки змінювалася на наших очах. І для того щоб зрозуміти, що і як змінювалося і в якому напрямку буде йти подальший розвиток, спробуємо проаналізувати те, що вже сталося.
Аналізуючи те, що відбувалося за чверть століття, події та напрямки розвитку поліграфії, можна умовно розділити всі на три нерівних тимчасових проміжки, назвемо їх епохами. Так вийшло, що в спадок від Радянського Союзу галузі дісталася поліграфічна промисловість, мало відповідала потребам зміненого укладу життя. І хоча багато поліграфічні підприємства Радянського Союзу були вельми передовими для свого часу, все-таки їх призначення було трохи іншим: випускати відносно просту друковану продукцію величезними тиражами. Для іншого поліграфічні підприємства того часу підходили погано, а перебудуватися майже ніхто з них не зміг, тому до теперішнього часу дожили лише одиниці колишніх флагманських поліграфічних підприємств СРСР, та й то в сильно зміненому вигляді. Але мова не про це. Початок 90-х років був ознаменований глобальними змінами не тільки в російській поліграфії, це були глобальні зміни в світовому масштабі. Радикальним чином змінювалася індустрія по всьому світу. З'явилася величезна кількість нових технологій, яких раніше просто не було. Перебудова в поліграфії Росії збіглася з глобальної технологічною революцією, тому першу епоху, яку переживала наша країна, ми назвали «епохою технологій»

 «Епоха» технологій

Ця епоха тривала приблизно близько 10 років, з початку до кінця 90-х років. За цей час відбулося дуже багато технологічних змін. У поліграфію прийшли комп'ютери, радикальним чином змінивши весь процес додрукарської підготовки друкованої продукції. У зв'язку з цим змінилися робота не тільки друкарні, а й редакційний і навіть авторський персонал. Тепер видання робили не «складальні та репродукційне цеху друкарень», а самі видавництва і навіть самі автори.
Крім цього, практично повсюдно домінуючий спосіб друку став офсет. Високий друк за 90-е роки демонтували практично скрізь, глибока, якої в СРСР друкував величезна кількість журналів, теж. Формні цеху друкарні скоротилися в багато разів. Розгромна замовна стаття в той же час технологія прямого експонування форм почала активно впроваджуватися в самих передових підприємствах світу, з'явилася вона і в Росії, поки в обмеженій кількості. Основа формні процеси той час був висновок фотоформи з подальшим виготовленням друкованих в копіювальних рамах. Втім, у порівнянні з попередніми технологіями це була революція.
Копі-центри приклади

У 90-ті роки в Росії почали з'являтися і невеликі (тоді) приватні поліграфічні підприємства. Багато з них з тих пір виріс у великому сучасних виробництвах, але тоді це були невеликі підприємства, що починав часом з однієї одно-двухкрасочной офсетного машиною. Якщо в ті роки вдавалося знайти інвестиції на друкарську машину, навіть відносно просту, це майже гарантовано забезпечувало успіх. А якщо ж це виявлялася машина одного з провідних світових виробників, та ще й нова, то друкарня автоматично ставала локальним лідером, і замовники самі її атакували. Якщо ж в цій друкарні могли більш-менш успішно освоїти технології виробництва, це гарантувало успіх на довгі роки. Так що основним об'єктом інвестицій в той час була офсетна друкарська техніка та обслуговуючі її технології.
Що цікаво, навіть вибухнула в кінці 90-х років економічна криза в Росії не дуже сильно пошкодив галузі, хоча, звичайно, на деякий час загальмувала розвиток. Втім, до початку нульових років ситуація в країні змінилася. Точніше, змінилася епоха ...

Також дивітся:

Ребрендинг ПЕРШОЇ ЗРАЗКОВОЇ тут
НОВА ЦПМ Ricoh Pro C9100 ось
Рекламні наліпки особливості тут

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Цілі і бажання. Як зрозуміти, чого я насправді хочу?

У мене так багато проблем ... Все так погано. Я не знаю що робити!