ПЕРША ЗРАЗКОВА ДРУКАРНЯ ПРОВЕЛА ребрендинг

Новий та старий логотип першої зразкової друкарні
В кінці року пройшло московське агентство IQ Harvest розробило позиціонування, бренд платформу, комунікаційну платформу і візуальну айдентику «Першої зразкової друкарні»
- однієї з найстаріших російських друкарень, заснованої ще в 1876 році. Довгий час, Перша зразкова сприймалася виключно як виробник видавничої продукції. Але в недавньому минулому, після зміни власника, модернізації парку обладнання і відкриття нових напрямків бізнесу керівництво компанії вирішило, що потрібен принципово новий бренд, що відображає наступний етап в її історії і прагнення до постійного розвитку. При цьому потрібно зберегти спадкоємність, історичну спадщину компанії і не втратити існуючих клієнтів, а разом з цим - відбудуватися від конкурентів і привернути увагу нової аудиторії.

Логотип IQ Harvest
Щоб ефективно вибудувати відносини ідентичностей брендів всередині портфеля була використана монолітна архітектура Branded House. Було прийнято рішення про створення зонтичного бренду, в якому бренди залишилися незалежні один від одного, але при цьому кожен користується підтримкою головного бренду, основна роль якої в забезпеченні йому довіри з боку споживача. Для кожної компанії був розроблений індивідуальний знак, що відображає різні напрямки діяльності. За основу знака був узятий малюнок растра. Характер бренду і його позиціонування знайшли вираз через рух, зміни, динаміку та розвиток, що вийшло показати за допомогою зарубок і динамічною композиції, побудованої на діагоналях і дозволяє диференціювати бренди всередині портфеля не за рахунок кольору, а за рахунок унікальності фірмового знака кожної компанії.
новий стиль першої зразкової друкарні

Павло Кондратов, креативний продюсер IQ жнив: «Це був по-справжньому захоплюючий проект. Надихнувшись історією «Першої зразкової друкарні», наше агентство спробувало через візуальні та вербальні образи зламати сформовані застарілі уявлення про підприємство, розповісти про те, що воно не просто сучасне, а задає стандарти для всієї галузі, і закласти фундамент для майбутніх комунікаційних кампаній. І, здається, у нас вийшло ».



Матеріали за темою:

Нова ЦПМ Ricoh Pro C9100 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Цілі і бажання. Як зрозуміти, чого я насправді хочу?

У мене так багато проблем ... Все так погано. Я не знаю що робити!